implementation InSTEAM proiektuaren helburua da STEAM (Zientzia, Teknologia, Ingeniaritza, Arteak eta Matematika) modu indibidualizatu, inklusibo eta pertsonalizatuagoan ikastea ahalbidetuko duten ikasteko baliabideak sortzea. Proiektu honen bidez, STEAM hezkuntza inklusibo, berritzaile eta diziplinartekorako bideak ezarri nahi dira, STEAM hezkuntza digitala eskura izateko desberdintasunak eta STEAM hezkuntzarekiko konpromisoan dagoen aldea murrizteko.

InSTEAM Espainian, Portugalen, Zipren eta Grezian egingo da, ikuspegiak eta ikasketa-planak egokiak baitira ingurumenari buruzko STEAM hezkuntza berritzaile, digital eta inklusiboa erabiltzeko. Proiektuak Go-Lab Ecosystem arrakastatsua (www.golabz.eu) eta bere tresna sarituak erabiliko ditu STEAM klase inklusibo eta erakargarriak sortzeko, bai eta irakasleei orientazioa emateko ere, jakin dezaten nola aplikatu, egokitu eta are sortu ikasleen autoerregulazioan, bereizketan eta beste printzipio pedagogiko batzuetan oinarritutako klaseak.

ILSak inklusiboak izan daitezen, bakoitzak infografia, tresna, aplikazio, jarduera eta bideo-baliabide egokiak erabiliko ditu STEAM osagaiak dituzten ingurumen arloko gaietan. Jarduerek eta baliabideek online laborategietako esperimentuak (birtualak edo urrutikoak) izango dituzte, eta ikerketan eta proiektuetan oinarrituta ikaskuntzaren printzipio pedagogikoan oinarrituko dira. Go-Labek ikasleen ikaskuntzaren progresioa errazten duten aplikazio ugari ditu, eta aukera ematen die aplikazio eta tresna desberdinak hautatzeko, beren abiaduran eta erritmoan ikasteko. Go-Labek, halaber, tresna ugari eskaintzen dizkie irakasleei ikasleen ikaskuntzaren progresioa banaka gainbegiratzeko, zuzeneko interakzioa ahalbidetuz, denbora errealean feedback pertsonala emanez, pistak, testak eta abar emateko aukera emanez.

Hezitzaileek laudatu ohi dute ingurumen-hezkuntza, diziplina akademikoak integratzeko, gazteen hazkunde akademikoa eta soziala sustatzeko eta ingurumen naturalaren kontserbazioa sustatzeko modu ezin hobea delako. Ingurumena testuinguru erakargarria da STEAM irakatsi eta ikasteko; izan ere, mundu errealeko erronka asko eskaintzen ditu, eta, horren ondorioz, ikasleek STEAM kontzeptuak hainbat gai-arlotan aplikatzeko eta indartzeko aukera dute. Ingurumenaren arloko hiru gai eskainiko ditugu (klima-aldaketa, energia berriztagarriak eta uraren kudeaketa) 6-10 ILSko serie bakoitzerako (guztira 25 ILS eraikiko direla uste dugu).